2012. június 12., kedd

~ Bejelentés

Sziasztok!

Sajnálom, de úgy döntöttem, bezárom a blogot. Úgy gondolom, 1200 oldalletöltés után elegendő lenne két nap, hogy összeszedjek 10 komit, de úgy tűnik valamit elnéztem. Látom, hogy szoktátok frissíteni az oldalt, de az idő egyre csak nő, idősebb lesz az oldal, és még mindig hét követő van. Sohasem, vagy csak ritkán kommentáltok dolgokat, és úgy érzem, hogy nem szeretitek a blogot.

 Úgy látom, ez a lassú haladás nem jött be nektek. Pedig én egyedi blogot akartam, nem olyat, hogy a második fejezetben már túl vannak mindenen. Kicsit szíven ütött a dolog, mert nagyon jól indult, de hát ez van. A bukást is meg kell szokni.

Köszönet az eddigiekért, és sziasztok!

Sheila

4 megjegyzés:

  1. Nemrá..! Légyszi ne csináld ezt legalább velem ne.! Én imádom és naponta vagy 6x megnézem és nekem igenis tetszik hogy mégcsak nemis találkoztak..légyszi ne fejezd be..imádom ezt olvasni..ne tedd ezt velem.kérlek folytasd ez a kis kudarc miatt nehogy feladmár.!Ilyen tehetséggel ami neked van igazán nem lenne értelme félbe hagyni ne tedd ezt..!Kérlek:'(

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem leosztásnak, vagy beszólásnak szánom, csak:
    Oké, van 1200-nál is több oldalmegtekintés, ami elég szép szám szerintem, ahhoz képest, hogy 4 fejezetet írtál meg eddig. Szóval ez is egy eredmény, amit elértél. Ez se sikerül mindenkinek.
    Én úgy vagyok a kommenteléssel - és szerintem még jó páran - hogy elegem van azokból az oldalakból, amelyek úgymond 'fenyegetik' a népet, hogy csak ennyi és ennyi komment után hozzák a kívánt részt.
    Van 7 rendszeres olvasód, vagyis legalább ennyien kíváncsiak a blogodra, ami megint nagy eredmény. Ez pedig csak gyarapodni fog egy idő múltán.

    A lényeg, a lényeg, hogy szerintem ez miatt nem kellene bezárnod a blogot, és befejezned az írást, mert látszik, hogy van hozzá tehetséged, így egy idő után meghozná a gyümölcsét. De te életed, te történeted, és szíved joga, hogy mit teszel vele.
    Én szerettem olvasni, mert tényleg nagyon jónak tartom.
    xx

    VálaszTörlés
  3. Ez most komoly?? Én pont az szerettem benned, hogy téged nem a számok érdekeltek,és értékelted az a pár rendszeres olvasódat is! Naponta többször megnéztem,hogy van-e folytatás.. erre meg most vége :/ NE hagyd hogy ez letörjön!

    Kérlek írd tovább, mert szerintem pár emberért is megéri!!

    VálaszTörlés
  4. Én most találtam a blogot és csak annyit mondok,hogy ha nem folytatod akkor sírni fogok! :|

    VálaszTörlés